Konzistentnost cílů v rozvoji lexikálně-sémantické oblasti jazyka formulovaných v rámcovém, školním a třídním vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Konzistentnost cílů v rozvoji lexikálně-sémantické oblasti jazyka formulovaných v rámcovém, školním a třídním vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání |
Autor: |
Pacíková, Alena
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o projektování v mateřské škole a vymezuje tvorbu školního a třídního vzdělávacího programu na základě osnov Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Práce popisuje konzistentnost cílů mezi jednotlivými úrovněmi vzdělávacích programů. Konkrétně se zaměřuje na cíle lexikálně-sémantické roviny jazyka z hlediska řečového vývoje dítěte. Cílem praktické části je objasnit konzistentnost cílů v oblasti lexikálně-sémantické roviny jazyka formulovaných ve vzdělávacích programech jedné mateřské školy. Výsledky kvalitativního výzkumu, který byl realizován formou obsahové analýzy dokumentů a diskuze nad tématem, jsou interpretovány na konci práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29001
|
Datum:
|
2014-01-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
34831
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet