The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project |
Autor: |
Landová, Žaneta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový případ. V bakalářské práci jsou využity především marketingové nástroje k situační analýze, akčního plánování a k implementaci akčního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29031
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
34876
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet