Vrstevnická problematika v kontextu základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vrstevnická problematika v kontextu základních škol |
Autor: |
Komárková, Jana
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o vrstevnické podpoře na základních školách v Brně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá definicí vrstevníka, vrstevnické podpory a psychologickými aspekty podporovatelů. Ve druhé praktické části jsou rozhovor s řediteli a jejich pohled na vrstevnickou problematiku v kontextu základních škol. Dále práce popisuje stále nedostačující informovanost na základních školách o vrstevnické podpoře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29104
|
Datum:
|
2013-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
34975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet