Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci
Autor: Sekaninová, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29269
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 35238


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sekaninová_2014_dp.pdf 1.922Mb PDF Zobrazit/otevřít
sekaninová_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sekaninová_2014_op.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet