Problematika ADHD na základních školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika ADHD na základních školách |
Autor: |
Quirenz, Jindřich
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Má bakalářská práce pojednává o problematice vzdělávání dětí na základní škole s poruchou ADHD a jejich příbuzných poruch. Je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Zabývá se pochopením a určením pojmu ADHD po celý historický vývoj, bere v potaz výchovu v rodině či vzájemnou pomoc rodičů, učitelů a školy obecně. Děti s ADHD hůře navazují přátelství a špatně mohou zvládat pravidla společenského chování. Mají problémy s učením a výchovou, proto se snažím v této práci najít a vyzdvihnout osvědčené metody, jak s těmito dětmi spolupracovat. Ze zjištěných skutečností se pokusím vytvořit podmínky pro výchovu a vzdělání těchto děti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29271
|
Datum:
|
2013-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
35241
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet