Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o. |
Autor: |
Nezdařil, Lukáš
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti na B2B trhu. Hlavním předmětem práce je vytvořit návrhy ke zlepšení stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu, marketingových komunikacích a prováděných analýzách. Praktická část analyzuje stav využívání nástrojů marketingové komunikace a navrhuje možná opatření ke zlepšení stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29282
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35255
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet