Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG |
Autor: |
Burian, Vladislav
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, která se na základě bilanční sumy řadí k nejmenším bankám na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o marketingu, marketingovém mixu a zejména o marketingové komunikaci, a to s důrazem na jejich podstatu v oblasti finančních institucí jakožto specifické oblasti služeb. V praktické části je představena samotná banka Waldviertler Sparkasse Bank AG. Dále je zde uvedena analýza marketingové komunikace banky, respektive výsledky dotazníkového šetření o vnímání marketingové komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG. V závěru praktické části jsou navrženy možné kroky ke zlepšení marketingové komunikace banky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29408
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
35441
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet