"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" |
Autor: |
Kubica, Artur
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize "Na stopě", který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad Českého rozhlasu v Ostravě "S dechovkou na zločince", jehož náplní je seznamovat a varovat před zločinností vtipně, s nadhledem a humorem. V obou případech jde o jediné - chránit formou marketingové komunikace rozhlasové posluchače a televizní diváky. Diplomová práce je zaměřena na tuto formu marketingové komunikace. Výsledkem práce je identifikace marketingových potřeb a požadavků , které mohou nejlépe sloužit cílové skupině seniorů v oblasti prevence kriminality prostřednictvím dvou různých mediálních projektů, a také řešení vyšší efektivity obou veřejnoprávních pořadů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2958
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4949
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet