"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
Show full item record
No preview available
Title:
|
"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" |
Author: |
Kubica, Artur
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize "Na stopě", který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad Českého rozhlasu v Ostravě "S dechovkou na zločince", jehož náplní je seznamovat a varovat před zločinností vtipně, s nadhledem a humorem. V obou případech jde o jediné - chránit formou marketingové komunikace rozhlasové posluchače a televizní diváky. Diplomová práce je zaměřena na tuto formu marketingové komunikace. Výsledkem práce je identifikace marketingových potřeb a požadavků , které mohou nejlépe sloužit cílové skupině seniorů v oblasti prevence kriminality prostřednictvím dvou různých mediálních projektů, a také řešení vyšší efektivity obou veřejnoprávních pořadů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2958
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4949
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account