Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh
Autor: Nachtigall, František
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Diplomová práce popisuje a analyzuje tištěná bulvární média, jejich základní podobu a strukturu a zasazuje je do kontextu mediálního prostředí v České republice pro využití mar-ketingové podpory nového bulvárního deníku v České republice. Postihuje současné marke-tingové metody a strategie, které jednotlivá vydavatelství používají k podpoře svých titulů, zkoumá efektivitu marketingové podpory v oblasti tisku, distribuce, reklamy, podpory pro-deje i cenové strategie. Zároveň analyzuje marketingovou strategii deníku Aha!, nejmladšího bulvárního deníku na Českém trhu. Zabývá se i sociologickým průzkumem čtenářů bulvár-ního tisku. Na základě hodnocení dostupných dat a analýz a interních propočtů mediálních vydavatelství nastiňuje i další možnosti marketingové podpory nového bulvárního deníku v Česku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2983
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4957


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nachtigall_2007_dp.pdfZablokované 1.760Mb PDF
nachtigall_2007_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nachtigall_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet