Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh |
Autor: |
Nachtigall, František
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje a analyzuje tištěná bulvární média, jejich základní podobu a strukturu a zasazuje je do kontextu mediálního prostředí v České republice pro využití mar-ketingové podpory nového bulvárního deníku v České republice. Postihuje současné marke-tingové metody a strategie, které jednotlivá vydavatelství používají k podpoře svých titulů, zkoumá efektivitu marketingové podpory v oblasti tisku, distribuce, reklamy, podpory pro-deje i cenové strategie. Zároveň analyzuje marketingovou strategii deníku Aha!, nejmladšího bulvárního deníku na Českém trhu. Zabývá se i sociologickým průzkumem čtenářů bulvár-ního tisku. Na základě hodnocení dostupných dat a analýz a interních propočtů mediálních vydavatelství nastiňuje i další možnosti marketingové podpory nového bulvárního deníku v Česku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2983
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4957
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet