Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky |
Autor: |
Václavíková, Dita
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Předkládaná práce se zabývá problematikou tvorby úspěšného image podniku. Úvod práce je zaměřen na vysvětlení a vymezení pojmu image. Teoretická část pak na podmínky a předpoklady jeho získání a zlepšení pomocí nástrojů marketingu a public relations s přihlédnutím ke specifikům bankovního podnikání. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je bankovní dům Volksbank CZ, a.s. Praktická část práce je věnována analýze zvolené banky podle předem stanovených kritérií ve vědomí obyvatel České republiky a hodnocení výsledné analýzy. Cílem práce je zhodnotit a analyzovat stávající image banky, poukázat na její identitu, kulturu, komunikaci s obchodními partnery a širokou veřejností. Doporučit případný další postup vedoucí k přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a zajišťující budoucí příznivý postoj laické i odborné veřejnosti. Součástí práce je také ověření hypotézy, že image organizace působící na finančním trhu zásadním způsobem ovlivňuje postoj veřejnosti k bance a tím přímo půso-bí na její úspěch a prosperitu. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpo-kladů jsou fakta vyplývající z provedené analýzy zvoleného a konkurenčního bankovního domu. Uvedených výsledků bylo dosaženo pomocí anylyticko-syntetických metod a meto-dou sémantického diferenciálu. Použité informační zdroje mají primární a sekundární cha-rakter. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2989
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4980
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet