Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.
Autor: Barošová, Bronislava
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost Arabesque.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3010
Datum: 2007-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
barošová_2007_dp.pdfZablokované 2.316Mb PDF Zobrazit/otevřít
barošová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
barošová_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet