Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. |
Autor: |
Slyšková, Natália
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s.r.o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. Důraz je kladen na public relations, podporu prodeje a sponzoring. Chci ukázat, že využívaní marketingu v oblasti průmyslových podniků má rozdílné metody, formy a prvky jako je tomu u klasickém spotřebitelském marketingu. Cílem práce je popsání průběhu jednotlivých komunikací, ale i zhodnocení, zda jsou prostředky využívané v plné míře a v kterých oblastech by bylo možné jejich použiti zefektivnit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3014
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet