Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o. |
Autor: |
Obuchová, Marta
|
Vedoucí: |
Krajčo, Karol
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce je věnovaná návrhu projektu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/302
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet