Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA |
Autor: |
Žideková, Martina
|
Vedoucí: |
Rostášová, Mária
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá projektom efektívnej marketingovej stratégie v združení právnických osôb BIOMASA, ktoré pôsobí na trhu využívania obnoviteľných zdrojov energie a vykurovania biomasou. Na základe SWOT analýzy združenia a zhodnotenia využitia marketingových nástrojov v združení je navrhnutá efektívna marketingová stratégia na nasledujúce obdobie, ktorá spĺňa požiadavky manažmentu a stanovené ciele združenia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3033
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6143
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet