Efektivita digitální komunikace e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita digitální komunikace e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita digitální komunikace e-shopu
Autor: Dvořáková, Monika
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry a metody měření efektivity, a jakým způsobem ji pak lze vyhodnotit. Praktická část zkoumá efektivitu internetové komunikace vybraného e-shopu za pomoci analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy budou použity pro strategická rozhodnutí jednatele, jakým směrem a do jakých internetových komunikačních zdrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30359
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36756


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2014_dp.pdf 4.707Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet