Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií |
Autor: |
Fojtová, Monika
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky pomocí nástrojů sociálních médií. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je značka a jsou nastíněny nové tren-dy v marketingové komunikaci, především na sociálních médiích a sociální síti Foursqua-re. V praktické části jsou uvedeny příklady využití Foursquare vybraných společností v České republice a zahraničí. Analýza je pak doplněna dotazníkovým šetřením, zaměře-ným na vnímání Foursquare ze strany samotných uživatelů. V závěru práce je pak vyhod-nocena současná situace v budování značky pomocí Foursquare. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30361
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet