Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Autor: Procházková, Edita
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu percepce ženského a mužského hlasu v rozhlasové reklamě u žáků věku 11 - 15 let. Zda žáci vůbec vnímají pohlaví mluvčích v rozhla-sovém reklamním sdělení, jak je pro ně důležitá volba hlasu, jakému hlasu dávají přednost směrem k produktu, i zda se v postojích respondentů odrazí struktura rodinného zázemí, ve kterém žije.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30383
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36784


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
procházková_2014_dp.pdf 2.846Mb PDF Zobrazit/otevřít
procházková_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
procházková_2014_op.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet