Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání změny vizuálního stylu značky Moser
Autor: Wollerová, Hana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce se soustředí na pojem vizuální styl a jeho vnímání zákazníky vybrané značky. Jednotný vizuální styl je součástí marketingových nástrojů, jejichž pomocí lze budovat image značky. Vnímání vizuálního stylu značky velmi ovlivňuje její zařazení v očích zákazníka a image značky jako takové. Pomocí výzkumu hodnotí tato bakalářská práce vizuální změny v marketingových nástrojích značky Moser. Na základě výsledků z výzkumu dává doporučení, jak dále s marketingovými nástroji a jejich vizuálním stylem pracovat pro splnění jejich účelu a zhodnocení vynaložených investic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30393
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36795


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wollerová_2014_dp.pdf 2.235Mb PDF Zobrazit/otevřít
wollerová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wollerová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet