Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb |
Autor: |
Adamová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování seniorů ve vztahu k nákupu služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Od charakteristik cílové skupiny seniorů se pak odvíjí vymezení služeb, které mohou být při seniory atraktivní ať se jedná o služby související se společenským či kulturním vyžitím nebo o služby, které mají usnadnit seniorům život v rámci každodenní péče. Analytická část je zaměřena na řízený rozhovor a dotazníkové šetření, jimiž má být zjištěno spektrum služeb, které senioři využívají a jejich disponibilní rozpočet určený na služby. Na zjištění navazují doporučení pro poskytovatele služeb, jak seniorům zpřístupnit a zatraktivnit vybrané služby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30395
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
36798
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet