Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie neziskové organizace Um sem um tam |
Autor: |
Jansová, Adéla
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje neziskové organizaci Um sem um tam a její komunikační strategii. Teoretická část shrnuje a vymezuje teoretická východiska k tématu. Praktická část zkoumá nejprve motivaci lidí k podpoře neziskového sektoru svými dovednostmi. Následně hledá vhodné komunikační kanály, jak se lidé mohou o dobrovolnických příležitostech dozvědět. Nedílnou součástí pak je konkrétní návrh komunikační strategie a komu-nikačního plánu pro organizaci Um sem um tam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30406
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36815
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet