Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě
Autor: Kubešová, Hana
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato práce pojednává o používání náboženské tématiky v komerční komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní typy náboženství, jejich důležité mezníky, pro-tože z těchto základů se odvíjí následné používání duchovních témat v současné reklamní tvorbě. V praktické části jsou provedeny analýzy některých příkladů komerční komunikace s nábo-ženskou tématikou, dále je proveden marketingový výzkum zaměřený na vnímání takové formy komunikace a v projektové části pak navržena kampaň, která pracuje s poznatky vý-zkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30411
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 36821


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubešová_2014_dp.pdf 1.523Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubešová_2014_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubešová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet