Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě |
Autor: |
Kubešová, Hana
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o používání náboženské tématiky v komerční komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní typy náboženství, jejich důležité mezníky, pro-tože z těchto základů se odvíjí následné používání duchovních témat v současné reklamní tvorbě. V praktické části jsou provedeny analýzy některých příkladů komerční komunikace s nábo-ženskou tématikou, dále je proveden marketingový výzkum zaměřený na vnímání takové formy komunikace a v projektové části pak navržena kampaň, která pracuje s poznatky vý-zkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30411
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
36821
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet