Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.
Autor: Svobodová, Simona
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřená na marketing pro nadstandardní službu na Letišti Praha, Rest&Fun Center. Prostřednictvím této práce bude prokázáno, zda nově otevřená služba centra měla úspěch také díky implementaci marketingové strategii, která byla pro zavedení nové služby vytvořena. Pozornost bude věnována teoretickým zásadám stavby marketingové strategie a následnému porovnání, zda postupy marketingového týmu na letišti, kteří tvořili strategii pro novou službu byly dodrženy, tak, aby byly naplněný podnikové a marketingové cíle. Součástí práce budou náhledy nástrojů komunikačního mixu letiště, jejich zhodnocení z pohledu ucelené koncepce a získání odezvy formou nových zákazníků, kteří službu využijí. Výstupem šetření bude potvrzení, že strategie Rest&Fun Center měla velkou váhu i přes nízký marketingový budget dokázala díky své taktice přilákat nové zákazníky a doručit žádoucí obchodní výsledky. Klíčová slova: marketingová strategie, marketingová situační analýza, marketingový mix, komunikační mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30427
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 36839


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svobodová_2014_dp.pdf 3.973Mb PDF Zobrazit/otevřít
svobodová_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svobodová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet