Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s. |
Autor: |
Svobodová, Simona
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřená na marketing pro nadstandardní službu na Letišti Praha, Rest&Fun Center. Prostřednictvím této práce bude prokázáno, zda nově otevřená služba centra měla úspěch také díky implementaci marketingové strategii, která byla pro zavedení nové služby vytvořena. Pozornost bude věnována teoretickým zásadám stavby marketingové strategie a následnému porovnání, zda postupy marketingového týmu na letišti, kteří tvořili strategii pro novou službu byly dodrženy, tak, aby byly naplněný podnikové a marketingové cíle. Součástí práce budou náhledy nástrojů komunikačního mixu letiště, jejich zhodnocení z pohledu ucelené koncepce a získání odezvy formou nových zákazníků, kteří službu využijí. Výstupem šetření bude potvrzení, že strategie Rest&Fun Center měla velkou váhu i přes nízký marketingový budget dokázala díky své taktice přilákat nové zákazníky a doručit žádoucí obchodní výsledky. Klíčová slova: marketingová strategie, marketingová situační analýza, marketingový mix, komunikační mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30427
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
36839
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet