Vliv komunikačních nástrojů na seniory

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv komunikačních nástrojů na seniory

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv komunikačních nástrojů na seniory
Autor: Bogarová, Daniela
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Práce se zabývá vlivem komunikačních nástrojů na seniory. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat se seniory pomocí správné volby nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána pozice seniorů v kontextu populace, marketingu i médií a je definován pojem senior pro tuto práci. Na ni navazuje kapitola věnovaná komunikačnímu mixu a závěrečná část se týká nákupního chování. V metodologické části je shrnut popis výzkumu a jeho realizace skrze individuální rozhovory s danou cílovou skupinou. V praktické části jsou pak popsány a analyzovány výsledky výzkumu a na ně navazující ponaučení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30438
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36855


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bogarová_2014_dp.pdf 4.882Mb PDF Zobrazit/otevřít
bogarová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bogarová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet