Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha |
Autor: |
Dupal, Radek
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ve své teoretické části do detailu rozebírá oblast marketingových komu-nikací ve sportu a pokouší se ji na základě interpretace odborných publikací, vymezit vůči obecnému pojetí marketingových komunikací. Praktická část se pak zabývá komunikační-mi aktivitami konkrétní sportovní organizace, když tyto nejdříve popisuje a analyzuje, aby následně provedla dotazníkové šetření, na jehož základě zjistí aktuální vnímanou image sportovního klubu a vyvodí pro něj zlepšovací návrhy pro inovaci komunikačních aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30443
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36862
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet