Komunikační strategie pro Penzion UNO

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro Penzion UNO

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro Penzion UNO
Autor: Tomečková, Zdeňka
Vedoucí: Riegl, Martin
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce bylo zvoleno vytvoření komunikační strategie pro Penzion UNO ve Zlíně. První část práce bude zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, kde bude teoreticky rozebrán komunikační plán, který bude poté aplikován na Penzion v praxi. V druhé části budou aplikovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, analýza konkurence a analýza současných komunikačních aktivit penzionu. Na základě těchto poznatků bude penzionu doporučeno využít nejefektivnějších komunikačních prostředků s cílem zvýšit návštěvnost nejen celého penzionu UNO, ale i jeho restaurace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30447
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36867


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomečková_2014_dp.pdf 1.354Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2014_vp.pdf 695.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2014_op.pdf 786.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet