Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy |
Author: |
Greplová, Marie
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu Rodinného pivovaru Bernard s.r.o. V teoretické části najdete vymezení základních pojmů marketingového i komunikačního mixu. Praktická část se zabývá současným stavem komunikačních aktivit pivovaru Bernard a následně srovnávací analýzou s velkým pivovarem Staropramen. Na základě závěrů jsou provedena doporučení pro pivovar Bernard, kam zaměřit své síly v budoucnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30453
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
36874
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account