Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
Autor: Hladká Maděryčová, Natálie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů pojednává o znalosti a vnímání značek Kofola a Coca-Cola u této cílové skupiny. Dále se také zaměřuje na znalost a vnímání reklamních kampaní těchto značek a zda jsou zákazníci ovlivňováni jejich působením. V teoretické části jsou shrnuty hlavní pojmy týkající se tohoto tématu, jako marketingová komunikace, reklamní kampaně, značka, cílová skupina a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na historii obou značek a popis jejich reklamních kampaní. Dále je zde uvedena analýza výsledků vyplývající z dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30456
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36877


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hladká maděryčová_2014_dp.pdf 6.358Mb PDF Zobrazit/otevřít
hladká maděryčová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hladká maděryčová_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet