Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně |
Autor: |
Koudelková, Marcela
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této části práce jsou rovněž popsány protikuřácké kampaně z různých koutů světa. Nedílnou součástí teoretické části jsou rovněž i kapitoly věnované emocionálním apelům v reklamě a metodologii práce. Praktická část této práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizována se skupinou nekuřáků. Druhá kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizovaná se skupinou kuřáků. Poslední kapitola praktické části porovnává výsledky obou focus group. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30466
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36887
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet