Motiv strachu v sociální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motiv strachu v sociální reklamě |
Autor: |
Mitevová, Cynthia
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá motivem strachu v sociální reklamě. Teoretická část popisuje především sociální reklamu, její formování, principy a cíle. Dále se zabývá se sociální reklamou spojenými emocemi a reklamními apely s důrazem na motiv strachu. Praktická část práce zkoumá a analyzuje motiv strachu v sociální reklamě prostřednictvím její audiovizuální formy videí, výzkumnou metodou focus group. Výzkum je součástí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30474
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36895
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet