Publicita společnosti Kooperativa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Publicita společnosti Kooperativa |
Autor: |
Rajtrová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá publicitou společnosti Kooperativa. V teoretické části jsou shromážděny poznatky z oblasti public relations a jeho zařazení v rámci marketingových komunikací. Velký důraz je kladen na oblast media relations, která je úzce spojena s publicitou. V praktické části je představena společnost Kooperativa, její produkty, její největší konkurenti na našem trhu a nástroje public relations, které společnost běžně využívá. Publicita Kooperativy je zkoumána pomocí mediální analýzy, její výsledky budou představeny a interpretovány. Na závěr jsou sepsány doporučení pro další komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30484
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36906
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet