Možnosti a využití kinoreklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti a využití kinoreklamy |
Autor: |
Vrzala, Jakub
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění efektivity jednosálových kin v rámci mediamixu v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingových komunikací, charakteristikou marketingového mixu, mediamixu a specifikací metod měře-ní investic do médií. Tato část také vymezuje pojem kino jako médium. Praktická část se zabývá možnostmi využití jednosálových kin v rámci marketingové komunikace. Součástí práce jsou také hloubkové rozhovory s klienty a mediálními agenturami, kteří jednosálová kina v rámci svých reklamních kampaní využívají. Na základě hloubkových rozhovorů je možné určit efektivitu tohoto média. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30492
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
36914
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet