Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra
Autor: Nemeškalová, Markéta
Vedoucí: Janíková, Jana
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra, které vzniklo pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. K tomu směřuje vymezení teoretické základny týkající se problematiky strategického marketingového plánování a prostředí filmového průmyslu. Ve výzkumné části je nejprve provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí Audiovizuálního centra včetně identifikace cílových skupin. Prostřednictvím kvalitativních rozhovorů a diskuze se zástupci vedení FMK UTB, absolventů ateliéru Audiovize a firem Zlínského kraje byly získány inspirativní postřehy a podněty. Ty jsou využity v projektové části k samotné tvorbě strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra včetně definice cílů, komunikační strategie, identifikace silných a slabých stránek, příležitostí i hrozeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30500
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36968


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nemeškalová_2014_dp.pdf 2.745Mb PDF Zobrazit/otevřít
nemeškalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nemeškalová_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet