Budování a řízení značky BU2R
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování a řízení značky BU2R |
Autor: |
Koubková, Barbora
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30512
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36982
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet