Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice |
Autor: |
Kubišová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a zhodnocením současného stavu wellness Hotelu POHODA v Luhačovicích, na základě kterého bude navržena vhodná marketingová strategie pro zvýšení obsazenosti hotelu. V teoretické části je podle odborné literatury popsána problematika marketingového strategického plánování zejména v oblasti služeb, konkrétně služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je z jednotlivých analýz: analýzy marketingového mixu, spokojenosti zákazníků, konkurence a makroprostředí sestavena SWOT analýza hotelu. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrétnímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30513
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36983
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet