Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Hotelu POHODA Luhačovice
Autor: Kubišová, Alžběta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a zhodnocením současného stavu wellness Hotelu POHODA v Luhačovicích, na základě kterého bude navržena vhodná marketingová strategie pro zvýšení obsazenosti hotelu. V teoretické části je podle odborné literatury popsána problematika marketingového strategického plánování zejména v oblasti služeb, konkrétně služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je z jednotlivých analýz: analýzy marketingového mixu, spokojenosti zákazníků, konkurence a makroprostředí sestavena SWOT analýza hotelu. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrétnímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30513
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36983


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubišová_2014_dp.pdf 15.35Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubišová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubišová_2014_op.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet