Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Autor: Zvonková, Eliška
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Sociální média se za velmi krátkou dobu stala součástí našeho života. S nárůstem počtu uživatelů, kteří sociální média využívají, tak logicky roste i zájem firem o jejich využití v rámci marketingové komunikace. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou využití sociálních médií na realitním trhu. Zaměřuji se především na Facebook a jeho využití v komunikaci realitních kanceláří a realitních makléřů. V praktické části analyzuji stávající komunikaci Agentury Zvonek a definuji její postavení vůči konkurenci, zabývám se ko-munikovaným obsahem a možnostmi jeho šíření. V projektové části práce navrhuji kon-krétní postupy komunikace Agentury Zvonek k dosažení požadovaných cílů, které vychá-zejí ze závěrů praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30529
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37002


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonková_2014_dp.pdf 2.463Mb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zvonková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet