[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace
Autor: Schwarz, Petr
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého".
URI: http://hdl.handle.net/10563/30533
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 37007


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schwarz_2014_dp.zip 1.734Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
schwarz_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schwarz_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet