[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace |
Autor: |
Schwarz, Petr
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30533
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
37007
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet