Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio
Autor: Glombíček, Martin
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií. Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio. Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30540
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37025


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
glombíček_2014_dp.pdf 2.347Mb PDF Zobrazit/otevřít
glombíček_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
glombíček_2014_op.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet