Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice
Autor: Brzobohatá, Kamila
Vedoucí: Hojgr, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu propagace festivalu Fingers Up 2014, který pořádá společnost Kultura a volný čas, nezisková o. p. s. Teoretická část popisuje problematiku týkající se neziskových organizací, marketingového mixu, situačních analýz a marketingového plánu. Rozsáhlejší praktická část se zabývá představením organizace a popisem stávajícího marketingového mixu, vypracováním situačních analýz a sestavením SWOT analýzy, následuje návrh marketingového plánu a poslední kapitola obsahuje návrhy na zlepšení propagace a měření efektivity jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30583
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37076


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brzobohatá_2014_dp.pdf 1.237Mb PDF Zobrazit/otevřít
brzobohatá_2014_vp.pdf 662.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
brzobohatá_2014_op.pdf 599.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet