Komunikační plán pro živnostníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro živnostníka |
Autor: |
Buráň, Jan
|
Vedoucí: |
Fojtách, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bude komunikační plán pro samostatně podnikající osobu, Ing. Petra Buráně. Teoretická část bude mapovat právní podmínky pro podnikání a doplňující faktory, dále bude obsahovat rozbor nepostradatelnosti komunikace a marketingu pro živnostníka. Praktická část bude zaměřena na seznámení se s celou funkční oblastí živnostníka, zjištění aktuálního komunikačního plánu, rozbor trhu a terénní průzkum dané oblasti. Výstupem bakalářské práce bude vypracování návrhu na změnu a inovaci komunikačních aktivit živnostníka, za účelem dosažení konkurenční výhody. V závěru bude navrhnut nový komunikační plán, který bude obsahovat obecná i přímo cílená doporučení pro změnu směru komunikace, podle kterých by se živnostník měl zařídit v budoucích letech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30584
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37077
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet