Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikačního plánu pro vybrané produkty společnosti XY s.r.o. |
Autor: |
Fojtíková, Petra
|
Vedoucí: |
Brhel, Radek
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je navrhnout komunikační prostředky pro vybrané produkty společnost XY s. r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingové komunikace. Analytická část popisuje základní charakteristiku firmy a její vybrané produkty. Dále je zpracována analýza současných nástrojů marketingové komunikace společnosti a analýzy vzhledem k vybraným produktům. V závěru práce je navrhnut komunikační plán pro vybrané produkty včetně časového harmonogramu, finančního rozpočtu a návrhu na měření efektivnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30591
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37085
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet