Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi
Autor: Urbanová, Kristína
Vedoucí: Poppe, Michal
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete. V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov, reálnemu zobrazeniu reklamy a sú prevedené ekonomické analýzy. V závere bakalárskej práce sú navrhnuté riešenia pre zlepšenie pre inbount a outbound marketing internetovej agentúry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30607
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37101


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbanová_2014_dp.pdf 1.713Mb PDF Zobrazit/otevřít
urbanová_2014_vp.pdf 608.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
urbanová_2014_op.pdf 813.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet