Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí firmy XXX
Autor: Kajšová, Simona
Vedoucí: Kocfelda, Ludvík
Abstrakt: Cílem této práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy XXX, která se zabývá prodejem náhradních dílů na automobily značky Škoda. V teoretické části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, například konkurence, SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. V praktické části je představena společnost XXX, po které následuje analýza vybraných konkurentů v České republice. Následně je vypracovaná SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěr práce obsahuje návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti XXX.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30615
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37115


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kajšová_2014_dp.pdf 1.147Mb PDF Zobrazit/otevřít
kajšová_2014_vp.pdf 608.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
kajšová_2014_op.pdf 741.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet