Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis |
Autor: |
Drábeček, Josef
|
Vedoucí: |
Mikel, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je komunikační plán pro truhlářskou dílnu s názvem Nábytkový servis. V teoretické části je z části popsána právní forma podnikání, dále tato část obsahuje popis marketingu a propagace. Hlavním tématem pro praktickou část je problematika marketingové komunikace a komunikačního plánu. V úvodu praktické části je popis podnikání a analýza současné situace. Práce také obsahuje anketu, zpracování SWOT analýzy a komunikační plán, který řeší použité komunikační nástroje, techniky, kanály a média. V závěru jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navržena doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30656
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
37171
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet