Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Autor: Filová, Markéta
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzo-ringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30702
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 37258


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filová_2014_dp.pdf 1.413Mb PDF Zobrazit/otevřít
filová_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
filová_2014_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet