Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma |
Autor: |
Filová, Markéta
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzo-ringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30702
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
37258
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet