Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Metal Servis Czech, s.r.o. |
Autor: |
Pravcová, Michaela
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce bude vytvoření marketingového plánu pro společnost Metal Servis Czech, s.r.o. Cílem práce bude vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího rozvoje firmy v marketingové oblasti a má vnést nový pohled na aktivity společnosti. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na sběr informací z odborné literatury. Praktická část práce bude věnována analýzám nezbytným pro sestavení marketingového plánu, definici hlavních a dílčích cílů, s jejichž pomocí lze postupně plán implementovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30718
|
Datum:
|
2014-06-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
37291
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet