Budování značky pojišťovny Allianz na Slovensku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky pojišťovny Allianz na Slovensku |
Autor: |
Ivanič, Matej
|
Vedoucí: |
Blahuš, Radek
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca je zameraná na tému budovania značky. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli analyzované literárne zdroje z oblasti budovania značky. Praktická časť sa zaoberá predstavením analyzovanej spoločnosti a realizáciou marketingového prieskumu uskutočneného za pomoci dotazníkového šetrenia. Šetrenie je zamerané na zistenie povedomia o analyzovanej spoločnosti medzi konečnými spotrebiteľmi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30863
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet