Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o. |
Autor: |
Paloušková, Eva
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy EverLift, s.r.o. Teo-retická část práce zahrnuje poznatky z analýzy jak marketingového mixu, tak komunikač-ního mixu. V praktické části je představena firma EverLift, s.r.o., ve které byla samotná analýza provedena. Cílem práce bylo zjistit, zda firma využívá marketingovou komunikaci efektivně a jak by ji mohla vylepšit. Na základě zjištěných informací jsou uvedena doporu-čení, která jsou následně podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30866
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30423
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet