Porovnání reklam úspěšných po stránce kreativity a finanční úspěšnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Porovnání reklam úspěšných po stránce kreativity a finanční úspěšnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Porovnání reklam úspěšných po stránce kreativity a finanční úspěšnosti
Autor: Cablíková, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou reklamy a reklamních soutěží. vymezuje pojem reklamy a analyzuje reklamní soutěž Effie a Zlatá pecka. Představuje výrazné osobnosti českých reklam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30917
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 32364


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cablíková_2012_dp.pdf 2.661Mb PDF Zobrazit/otevřít
cablíková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cablíková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet