Komunikační plán FC FASTAV Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán FC FASTAV Zlín |
Author: |
Pantálek, Lukáš
|
Advisor: |
Pánik, Bohumil
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce zpracování komunikačního plánu fotbalového klubu FC FASTAV Zlín. V teoretické části se bude pojednávat především o marketingovém mixu, segmentaci a utřídění skupin zákazníků, marketingových komunikačních nástrojů a také o analýzách marketingového prostředí. V praktické části bude popsán samotný klub, veškeré produkty a služby a konkurence. Dále budou určeny cílové skupiny klubu a zhodnocení dosavadních aktivit, kde se představí hlavně sponzoring, reklama a marketingové komunikační nástroje. Ve finální fázi bude zpracována SWOT analýza, která bude sloužit u zpracování nových navrhnutých změn. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30982
|
Date:
|
2015-03-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
40976
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account